Skip to main content

הריון שהוא נס

הריון שהוא נס
Pregnancy Miracle(TM) 

זהו ספר מומלץ לכל מי ש רוצה להכנס להריון באופן טבעי ומהר ללא קשר להיסטוריה של הניסיונות או הטיפולים שלכם. אם אתם או מישהו שאתם אוהבים  נאבקים להכנס להריון ,המחברת כותבת:
  "חשבתי שאני עקרה אבל בניגוד לחיזוי של הדוקטור שלי, נכנסתי להריון פעמיים, ובאופן טבעי ילדתי ילדים בריאים ויפים בגיל 43, אחרי שנים של  ניסיונות כושלים ".
אם תרצי לדעת יותר על השיטה את מוזמנת ללמוד.

 
לחצי כאן לקרא על השיטה.

הספר (Pregnancy Miracle(TM , 
בעברית הריון שהוא נס נכתב על ידי ליסה אולסון, תזונאית מוסמכת, יועצת בריאות שסבלה מבעיית פוריות בעברה, הספר הוא  מהפופולריים ביותר בארה"ב  , מקום ראשון במכירות של ספר אלקטרוני העוסק בהריון וריפוי עקרות . "נס הריון" מכיל 250 עמודים של תוכן  אשר מתמקד בשיטה טבעית 100% שתעזור לכם להיכנס להריון מהר  - בממוצע  חודשיים.
לרכישת הספר,  לחצי כאן
השיטה מיועדת לשני בני הזוג.
בהצלחה!

Popular posts from this blog

איך להיכנס להריון באופן טבעי ? ויטמינים המקדמים פוריות..

איך להיכנס להריון באופן טבעי ויטמינים המקדמים פוריות : מחסור בויטמין D- D ויטמין נפוץ מאוד בעולם המערבי , במיוחד בתקופת החורף,ויכול להיות מזיק מאוד לבריאות כללית. מחקרים שנעשה לאחרונה לקשר מספקת של הוויטמין D עם בעיות פוריות והפלה. חשוב לבדוק מה מצבך. ויטמין C -נוגד חמצון רב עוצמה , ויטמין C היא טובה לפוריות הזכר ונקבה. צריכה של לפחות 2,000 מ"ג לפני יום התעברות. חומצה פולית חומצה פולית היא – ידוע כויטמין הכרחי בשלבים מוקדמים של הריון , כדי למנוע סיבוכים , אבל זה מועיל ביותר כאשר נלקח ולכמה חודשים לפני ההריון וגם בזמן . זה עוזר חלוקת תא ומקדם ביוץ. חלק מהרופאים ממליצים על נטילת הטבעיים עד 5,000 מיקרוגרם ביום ונשים בתקווה להיכנס להריון צריך לקחת לפחות 2,000 מיקרוגרם ביום. אבץ מאוד חשוב לחלוקת תא כולל ייצור זרע וביוץ. צורה הטובה ביותר כאשר נלקחו בשילוב עם B -ויטמינים . סלניום מסייע להגן על הגוף מפני רדיקלים חופשיים ומגן על זרע וביצית. ידוע לעזור חלוקת תא ועשוי למנוע הפלה. B -ויטמינים - מחסור של ויטמינים מהקבוצה B הוא נפוץ בכל מי שצורך כמויות גדולות של מזון

איך לבחור את מין התינוק שיוולד?

היו לי שני בנים מקסימים בבית,אבל רציתי נסיכה . בעלי חשש לנסות על עיוור, יחד חקרנו את הנושא באינטרנט וחיפשנו מידע האם אפשר לקבוע את מין הילוד? מצאנו שיטה טיבעית ובטוחה לבחירת מין העובר והחלטנו לנסות אותה כי לא היה סיכון כלל, אני זכיתי בבת מקסימה! למדתי על בשרי שאין צורך בתיסכול ובסטרס מיותר ,בציפיה דרוכה לאולטראסאונד שיראה מה יש בבטן, ישנה שיטה שעובדת בתכנון ובבחירת מין העובר, ולא מדובר במדע או טיפול "חוץ גופי" שניתן לבצע בחירה תחת מיקרוסקופ שכמובן לא נלקחה בחשבון מכיוון שהיא מצריכה טיפול הורמונלי ומסכנת הן את האמא והן את העובר... מדובר על שיטה טבעית לחלוטין שעובדת באחוזי הצלחה גבוהים,מעל 90%!! השיטה שאספר עליה פשוטה מבוססת על שלושה שלבים פשוטים ליישום: 1. תזמון ורמות PH הבנתי שישנו משך זמן קצוב שבו ניתן ליצור בן או בת תלוי בחומציות האשה שתוה אם זרע עם כרומזום X או Y ייקלטו. כמו כן התהליך אמור להעשות במהלך הביוץ ויוסבר לכם כיצד תאבחנו זאת. 2  שינויים מינוריים בתזונה  לדוגמה,למדתי שלחטיפים יש השפעה ל